هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه
نوشته شده توسط : ادمین

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

این هتل یکی از هتل های پنج ستاره استانبول است که د در جنوب خلیج شاخ طلایی، در مرکز قسمت قدیمی استانبول، در 3 طبقه بنا شده است. اتاق های این هتل مجلل کاملا به سبک ترکی چیدمان شده اند و برای مسافران تور ترکیه زمستان 94 دارای امکانات تلویزیون، سی دی/ دی وی دی پلیر، حمام و ... می باشند.فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 19 کیلومتر است و از آنجاییکه که در قسمت قدیمی استانبول واقع شده به اغلب مکان های دیدنی و تاریخی استانبول از جمله مسجد آبی، مسجد ابا صوفیه و... نزدیک است. کارکنان این هتل توانایی صحبت کردن به زبان ترکی، انگلیسی و فرانسوی را دارند. مسافران تور ترکیه نوروز 95 می توانند با اقامت در این هتل لحظات آرامش بخشی را تجربه کنند.

 

 

 


هتل تایتانیک پورت باقر کوی استانبول

این هتل یکی از هتل های پنج ستاره استانبول می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 10 دقیقه می باشد و به مراکز خرید کاروسل و کاپاسیتی در باقرکوی بسیار نزدیک است و گردشگرانتور ترکیه نوروز 95به راحتی می توانند دسترسی داشته باشند . چشم انداز اتاق های هتل تایتانیک پورت باقرکوی به دریای زیبای مرمره و آتاکوی می باشد که آرامش و لذت را برای میهمانان تور ترکیه فراهم آورده است. این هتل دارای امکانات و خدمات متنوعی نیز می باشد . که می توان به برخی از آنها  همچن فروشگاه، رستوران، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی و رستوران اشاره کرد. برای علاقه مندان به ورزش و تفریح نیز امکاناتی همانند جکوزی، سونا، استخر سر پوشیده، مرکز بدنسازی و حمام ترکی و بخار فراهم آمده است. همچنین در این هتل امکان دسترسی به اینترنت نیز وجود دارد . مسافران تور ترکیه زمستان 94 می توانند لحظات خوشی را در این هتل داشته باشند .

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه,هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه , هتل های ارزان ترکیه , هتل های مجلل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: